+48 608 868 059 pon. - pt. w godz. 10:00 - 15:00

Wycena dokumentów

Przesłanie dokumentów do wyceny.

Przesłanie dokumentów do wyceny

Przesłanie dokumentów do wyceny odbywa się w dwóch krokach:

  • krok 1 - wypełnienie i wysłanie poniższego formularza,
  • krok 2 - odebranie wiadomości e-mail i potwierdzenie zgodnie z otrzymaną instrukcją

Jeżeli Klient chce przesłać dokumenty do wyceny, korzystając z poniższego formularza, a nie posiada ich w wersji elektronicznej, musi je najpierw zeskanować lub zrobić zdjęcia (zobacz jak należy przygotować skany / zdjęcia dokumentów).

Formularz wyceny

* - pola należy wypełnić przed wysłaniem formularza!

Aby dodać kolejny dokument, kliknij na ikonkę

Ważne!

Wyceny są wykonywane w kolejności zgłoszeń w dni robocze w godzinach pracy biura.

Warunkiem koniecznym do wykonania wyceny jest podanie prawidłowego adresu e-mail oraz potwierdzenie przesłania dokumentów po otrzymaniu wiadomości e-mail.

Najczęściej tłumaczone dokumenty